تور كيش | تور لحظه آخري كيش تور كيش | تور لحظه آخري كيش .

تور كيش | تور لحظه آخري كيش

مراكز خريد معروف در كيش

بازار كيش

 مراكز خريد كيش

سلام به شما دوستان و همراهان هميشگي. كيش جزيره ي نام آشناي ايرانيان است كه به عروس خليج فارس نيز شهرت دارد. ايرانيان و ساكنان عرب نشين حوزه خليج فارس و حتي گردشگراني از ساير نقاط جهان هر ساله به اين منطقه مسافرت مي كنند و از ديدني هاي آن ديدن مي كنند. امروز مي خواهيم به معرفي ۳ مركز خريد در كيش بپردازيم كه هميشه شلوغ هستند و هيچ كس نمي تواند از آنجا با دست خالي بيرون بيايد چرا كه هم تنوع اجناس قطعا موجب پيدا كردن چيزهايي مطابق با سليقه شماست هم اينكه اجناس واقعا مرغوبند. با هم اين بررسي را مرور مي كنيم

بازار پرديس دو

پرديس

مركز خريد هاي كيش

بازار پرديس دو يكي از بازارهاي بين المللي است كه در نوار ساحلي ضلع شرقي كيش بنا شده است. معماري و مصالح بكار برده شده در اين بنا آن را به يك جاذبه گردشگري تبديل كرده است. شما در ۴ طبقه اين مركز مي توانيد هر آنچه را كه بهواهيد پيدا كنيد و بخريد.

مركز خريد هاي كيش

در اين بازار انواع نمايندگان محصولات خارجي نظير آرايشي، لوازم خانگي و پوشاك و… مشاهده خواهيد كرد بنا براين اگر به دنبال مارك خاصي هستيد در اين بازار مي توانيد آن را پيدا كنيد.

اگر هنگام خريد خسته شديد مي توانيد از سه كافي شاپ و يك چايخانه سنتي و رستوران براي غذا و رفع خستگي بهره ببريد.

مركز خريد هاي كيش

علاوه بر اين اين بازار داراي فضاي سبزي زيباست كه نخل هاي بلند آن را زيباتر كرده اند و موجب شده مسافران حسابي در آن جا به گشت و گذار بپردازند. در انتهاي شب هم با مراسم قرعه كشي شما مسافران مي توانيد يكي از برندگان جوايز خريداران باشيد.

مركز خريد هاي كيش

بازار پرديس يك

پرديس

اگر ما بين خيابان هاي فردوسي و بلوار رازي باشيد قطعا بازار پرديس ۱ را مشاهده خواهيد كرد . اين فروشگاه تجاري شامل تمام وسايل نظير، آرايشي، وسايل خانگي و پوشاك و گوشي و ساعت و كفش و حتي غذايي است به طوري كه شما هر چه كه بخواهيد مي توانيد تنها در پرديس ۱ در طول دو ساعت خريداري كنيد. اينجا هم همچون پرديس دو داراي مكان هاي تفريحي و استراحتي نظير چايخانه و روستوران است و علاوه بر اين داراي شعب بانك ها و آژانس هاي مسافرتي نيز است. اگر خريد انجام داديد ساعت ۱۰ شب منتظر قرعه كشي باشيد.

بازار پانيذ

پانيز

مركز خريد هاي كيش

بازار بزرگ پانيذ بين پرديس يك و دو قرار دارد و شما مي توانيد تعدادي از خريد هايتان را براي تنوع به اين مكان موكول كنيد! اين بازار در دو طبقه بزرگ همچون ساير فروشگاه ها و مراكز خريد داراي اجناسي نظير، وسايل صوتي و تصويري و تلفن و پوشاك و غذا و خوراكي و شيريني جات است. اگر در هنگام خريد به كافي نت نياز داشتيد مي توانيد از كافي نت هاي پانيذ نيز استفاده كنيد.

هر روز در ساعت ۱۰ شب، برنامه اي شد در اين بازار داير است و قرعه كشي براي خريداران صورت خواهد گرفت.

نكاتي كه بايد براي خريد از بازارهاي كيش بدانيد

قبل از خريد حتما ليست اجناس خود را انتخاب و در شهر خود، مورد بررسي قرار دهيد تا بتوانيد به راحتي قيمت هاي ارزان تر را انتخاب كنيد.

به دليل اينكه برخي از مراكز خريد در راستاي هم هستند مي توانيد از نقشه استفاده كنيد و خريد هايتان را به طور متنوع در بازارهاي متفاوت به انجام رسانيد

براي اينكه شانس برنده شدن قرعه كشي داشته باشيد مي توانيد در تمام مراكز خريد خريد خود را انجام دهيد.

اگر مي خواهيد لوازم خانگي بخريد بايد كاملا بررسي كنيد تا جنس سالم و خوب به همراه خود به شهرتان برگردانيد اما بدانيد در بازارهاي كيش قيمت لوازم برقي تا ۳۰ درصد ارزانتر از فروشگاه هاي تهران است.

اگر به دنبال مارك هاي خاصي براي پوشاك نظير تامي، ورساچي، ديزل، ليوايز، آرماني، لاگوست، نايكي، آديداس، كانورس، تيمبرلند، كلاركس، زارا، پوما و … هاستيد مطمئن باشيد كه اين جنس و مارك ها در كيش نمايندگي ندارند.


برچسب: ارزان ترين تور كيش، بازار هاي كيش، تور دقيقه نود كيش، تور كيش لحظه آخري، مراكز خريد معروف كيش، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۸:۴۳ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :