تور كيش | تور لحظه آخري كيش تور كيش | تور لحظه آخري كيش .

تور كيش | تور لحظه آخري كيش

پارك دلفيناريوم كيش

پارك دلفين يا دلفيناريوم، يكي از جذاب ترين مكان هاي گردشگري جزيره زيباي كيش مي باشد. اين مجموعه اولين و تنها پارك دلفين در ايران بوده و با سرمايه گذاري بخش خصوصي به بهره برداري رسيده است. لازم به ذكر است كه اين پارك تفريحي، يكي از برزگترين پارك هاي موجود در خاورميانه است و بودن اين چنين پارك تفريحي در سرزمين مان، ايران افتخاري مثال زدني است.

دلفين
مساحت مجموعه‌ ي تفريحي پارك دلفين‌ها، حدود ۱۰۰ هكتار بوده و در جنوب شرقي جزيره‌ي كيش قرار گرفته است. اين مجموعه داراي فضاي سبز اختصاصي است و انواعي از گونه هاي گياهي و درختان مختلف در آن يافت مي شود. اين گونه ها شامل درخت لور، اكاليپتوس، آكاسيا، مورد، گل ختمي، بنجامين، نخل و كاكتوس ها مي باشد. فقط بيش از ۲۵ نوع گونه كاكتوس در پارك دلفين ها پرورش داده شده است كه با توجه به اقليم و مرجاني بودن خاك در جزيره كيش، توجه و نظارت خاص خود را مي طلبد.
پارك دلفين ها علاوه بر انواع گونه هاي گياهي، مجموعه كاملي از انواع پرندگان، آبزيان و حيوانات متنوع و دلفين ها را داراست و امروزه يكي از بزرگترين جاذبه هاي گردشگري كيش محسوب مي شود. مجموعه اي كه شامل دلفيناريوم يا پارك دلفين ها، باغ پرندگان، سالن آمفي تئاتر، سفره خانه سنتي و سيرك (كلاسيك شو) مي باشد. بازديدكنندگان، توسط اتوبوس هاي قطاري در فضاي گسترده ي پارك هدايت و جابه جا مي شوند.
روند بازديد در پارك دلفين ها به اين شكل است كه ابتدا بازديدكنندگان به باغ پرندگان رفته و بعد به كلاسيك شو يا سالن سيرك مي روند. بعد از آن بازديدكنندگان لحظاتي به استراحت پرداخته و به مجموعه ي آكواريوم آبزيان رفته و بعد به تنها دلفيناريوم ايران مي روند و بعد از اجراي حركات نمايشي دلفين هاي پارك به سالن پرشين شو مي روند. گروهي كه مايل به ادامه برنامه نيستند، مي توانند به سفره خانه سنتي يا رستوران هتل داريوش بروند.

كيش سفري راهنماي جامع سفر به جزيره زيباي كيش نكتـــه:
حتما لازم است كه بليط اين پارك، يك روز قبل به صورت اينترنتي تهيه شود. علاوه بر اين، اين مجموعه از مركز جزيره دور بوده و حتما لازم است براي رفتن به اين پارك از وسيله ي نقليه استفاده كنيد. اگر از طريق هتل، بليط را تهيه كرده ايد، بهتر است از سرويس ها جا نمانيد و اگر خودتان اقدام به خريد بليط اين مجموعه نموده ايد، حتما نيم ساعت زودتر جلوي درب پارك باشيد تا از روند بازديد پارك جا نمانيد.
همراه داشتن دوربينهاي خانگي بلامانع است ولي چنانچه دوربين عكاسي شما حرفه اي است ورود دوربين شما ممكن نيست و بايد در باجه ورودي امانت بگذاريد. بهتر است دوربين حرفه اي با خود نبريد تا معطل نشويد.

كيش سفري راهنماي جامع سفر به جزيره زيباي كيش توصيه ويژه:
با توجه به بخش هاي گوناگون اين مجموعه، بليط ها به صورت پكيج هاي محتلف مي باشد و شما مي توانيد با توجه به علاقه مندي، پكيج هاي خود را انتخاب فرماييد. البته توصيه مي شود از پكيج كامل استفاده شود تا از همه ي امكانات موجود بهره و لذت ببريد.


برچسب: تور ارزان كيش، تور نوروزي كيش، تور هاي ديدني كيش، مناطق گردشگري كيش، پارك هاي آبي كيش، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۱۹:۵۲ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :